Die WebZeitung 101126

Förra helgen släppte RSV sin fjärde CD i serien Absolüte Weltklasse. Den här gången fick varje medlem utse sina 2 "hatlåtar" som framkallar både svettningar och ångest när man lyssnar. Titeln på skivan är Scheiße Hits! Releasepartyt hölls hemma hos Jens i Kälvesta. Vilken Stimmung! Vilken fest! Alla låtar spelades upp och medlemmarna fick gissa vem som hade valt låten.
Det var såååå många dåliga (bra) låtar! När vi hade lyssnat på alla röstade vi vilken låt som var mest Absolüte Scheiße! Vinnare blev: Christer Björkman med I morgon är en annan dag!
Vald av Nicklas! Allsång, kräkningar och ångest! Precis ALLT en låt ska ha för att kunna få titeln Absolüte Scheiße! Stort Tack till Jens för ett fantastiskt arrangemang med god mat, öl och brasa!

Vi har lagt ut en sida med bilder från festen där man tydlig kan se vad några av medlemmarna tyckter om låtvalet på skivan. Inget för känsliga läsare/tittare...Bilderna finns här!

EXTRA - EXTRA - EXTRA

Die WebZeitung

Från världens alla hörn når oss rapporter om hysteri och kaos när RSV släppte sin fjärde CD i serien Weltklasse. Releasepartyt hölls fredagen den 19 november i Kälvesta och var allt annat än Scheiße!

Köerna ringlade långa redan tidigt på morgonen när RSV släppte Weltklasse 4! Worth Waiting For!!!